مهارت‌های به‌درد‌بخور

مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

منابع آموزش تکمیلی

مالی مقدماتی 1

پروفایل کاربری (کارتابل)

مرکز پیام

مالی مقدماتی 2 > ثبت درآمد عملیاتی

 

 

1. از تب مالی، گزینه ی درآمد عملیاتی را انتخاب کنید، و درآمد عملیاتی جدید را بزنید. نکته، دو درآمدی که مشاهده می کنید دو فاکتوری که تسویه شد می باشد که خودکار به درآمد عملیاتی اضافه شد.

 

 

 

 

 

 

2. اطلاعاتی که درخواست شده را وارد کنید، در صورتی که از آن مخاطب خود در آمد عملیاتی دیگری را دارید می توانید گزینه ی افزودن را بزنید تا به یکباره ثبت شود.

 

 

 

 

 

 

3. کیف پول را انتخاب کنید و ثبت را نهایی کنید.

 

 

 

 

 

 

4. کیف پول، برای انجام مبادلات اعتباری می باشد که صورت وضعیت آنها هنوز مشخص نشده است. مشتریان ممکن است پول هایی را به صورت اعتباری به شرکت یا مجموعه ی شما بدهند یا بگیرند، در این حالت ما کیف پول مخاطب را شارژ یا کسر از کیف پول می کنیم و به واسه ی این اقدام، تراز مالی و بستانکار و بدهکار بودن مشتری بروز می شود اما این قضیه در فروش منعکس نمی شود. کیف پول می تواند جریان مالی را تغییر دهد ولی فروش مجموعه را دچار تغییر نمی کند و فروش پس از قطعی شدن موضوع بر اساس آن مشخص می شود.

 

 

 

 

5. اگر فاکتور بازی برای این مخاطب وجود داشته باشد در قسمت فاکتورهای باز نمایش داده می شود. در غیر این صورت می توانید نوع درآمد که یا از طریق فاکتور بود یا از طریق کیف پول را انتخاب کنید و بعد ثبت کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

پشتیبانی آسانیتو