مهارت‌های به‌درد‌بخور

مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

منابع آموزش تکمیلی

مالی مقدماتی 1

پروفایل کاربری (کارتابل)

مرکز پیام

1. در تب بالایی نرم افزار، هشت منو وجود دارد که همه ی آنها به جز داشبورد چندین گزینه دارد که در اسلایدهای قبل تر تک تک آنها را توضیح دادیم. در هر قسمتی که قرار دارید با زدن روی تب داشبورد به صفحه ی اصلی آسانیتو هدایت می شوید که بتوانید لاگ و آمار هایی از وضعیت کسب و کار خود ببینید.
در سمت راست منوی بالای سایت، لوگوی آسانیتو را مشاهده می کنید. با زدن روی لوگو هم عینا به همین صفحه ی اصلی بر می گردید و مقادیر صفحه ی اصلی، رفرش می شود.

2. در همان نوار آبی رنگ سمت راست، هشت مورد از پرکاربرد ترین قسمت های نرم افزار به صورت میانبر آورده شده است. این 8 مورد برای سریعتر ایجاد کردن فاکتور، مذاکره، قرارداد، شرکت، شخص، درآمد عملیاتی، هزینه خرید کالا و اقدام می باشد. با زدن روی هر کدام از آنها به صفحه ی مورد نظر می روید.

3. در تب بالا سمت چپ، آیکن اعلان ها (نوتیفیکیشن) را می بینید. آپدیت ها به صورت تاریخ نمایش داده شده. اگر تیک آسانیتو را در قسمت اقدام بزنید، در این قسمت قابل نمایش است. با کلیک روی هر کدام، آن اعلان برای شما باز می شود.

4. این صفحه ی بروز رسانی نرم افزار است. زمانی که آپدیتی انجام می شود وقتی شما وارد نرم افزار می شوید این صفحه را برای شما می آورد. اگر روی “بعدا بررسی می کنم” بزنید دوباره آن نوتیفیکیشن برایتان نمایش می دهد و اگر روی “باشه” بزنید، دیگر نوتیفیکیشن آن برایتان نمایش داده نمی شود. پس اگر آسانیتو را باز کردید و فرصت بررسی بروز رسانی جدید را نداشتید روی گزینه ی “بعدا بررسی میکنم” بزنید.

در نوار بالا، کنار آیکن اعلان، آیکن جستجو وجود دارد که شما در این قسمت می توانید اطلاعات خود را جستجو کنید. اگر اطلاعات خود را می دانید دیگر نیاز نیست وارد بخش های آسانیتو شوید. از همینجا سریعتر به محتویات مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت.

.

پشتیبانی آسانیتو