مهارت‌های به‌درد‌بخور

مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

منابع آموزش تکمیلی

مالی مقدماتی 1

پروفایل کاربری (کارتابل)

مرکز پیام

آموزش ویدیویی

نکته! قبل از صدور اولین فاکتور تنظیمات فرمت فاکتور را اعمال کنید. در غیر این صورت نرم افزار اجازه ی صدور فاکتور را نمی‍‌دهد.

از بخش تنظیمات فرمت فاکتور می‌توانید اطلاعاتی که از کسب و کارتان (مثل آدرس، شماره، کدملی و … ) که می‌خواهید داخل فاکتور باشد را در این بخش ثبت کنید، همچنین تغییرات ظاهری فاکتور از قبیل تنظیمات رنگ و  ثبت لوگو در فاکتور را می‌توانید مدیریت کنید. سپس هر اطلاعاتی که می‌خواهید از خریدار داخل فاکتور باشد را مشخص کنید. در این بخش می‌توانید نمایش اطلاعات خریدار را فعال یا غیرفعال کنید. و در صورتی که این موارد داخل پروفایل خریدار ثبت شده باشد با صدور فاکتور این موارد در فاکتور ثبت می‌شود.

با توجه به نوع کسب و کارتان و انواع فاکتورهایی که صادر می‌کنید (رسمی یا غیررسمی) می‌توانید سازمان‌های متفاوت با تنظیمات فرمت فاکتور متفاوت اعمال کنید.


آموزش تصویری

1. قبل از اینکه فاکتور صادر کنید در این قسمت (سازمان ها) می بایست تنظیمات آن را انجام دهید، در همین ستون عملیات تنظیمات فاکتور، قرارداد و نامه را هم انجام دهید.

2. اگر دو تا سازمان ایجاد کردید (بنابر دلایلی که در بخش مفهوم سازمان ارائه شد)، برای هر کدام تنظیمات فاکتور را انجام دهید و فیلدهای مربوطه (که شامل اطلاعات فروشنده، رنگ فاکتور و نمایش قسمت های مختلف می باشد) را وارد کنید.

3. در صورتی که موارد قابل نمایش، اضافات و کسورات را در صورت وجود، وارد کردید آن را ذخیره کنید.

پشتیبانی آسانیتو